Let the good times roll…

Det går mot høst. Selv om været de siste dagene har vært helt fantastisk og sommerlig så kan vi ikke se vekk i fra at det går mot høst. Skoleferien 2010 synger på siste verset og etterhvert så starter de vanlige aktivitetene opp igjen. Ser veldig frem til det!

Det er synd å si det men for noen, inkludert meg selv får Jesuslivet en liten «down-periode» når sommeren er på det varmeste. Det er jo litt snodig at det går igjen år etter år men hvorfor det???

Selv om vanlige aktiviteter som cellegruppe og gruppesamlinger «tar ferie» så er det jo fullt mulig å gå i kirken for det. Det arrangeres jo gudstjenester hele sommeren også…

En annen ting er at det arrangeres mange forskjellige festivaler, leirer og sånn gjennom sommeren. Denne sommeren har vi rett og slett ikke hatt tid og anledning til å delta på noen slike. Men Jesus er jo tilstede og nær uansett.

Vel, la oss ikke gråte over spilt melk Det er jo ingen fordømmelse for den som er i Jesus Kristus. (Romerne 8.1)  Og han har jo vært her hele veien uansett.

Nå er det bare å se frem over høsten som blir travel. Men samtidig satser jeg på at det blir mange pustehull underveis og drømmer om inspirasjon og glede over det å bruke tid med Jesus gjennom høsten.

Jesus! Takk for Din nåde som er ny hver dag! Uansett omstendighet, eller hvor travelt jeg har hatt det så har Du vært her hele veien. Jeg trenger Deg! Mer og mer og mer! Jeg trenger Deg igjen! Så nå kommer jeg løpende til Deg! Takk for at Du tar meg i mot! Her er jeg! Jeg er Din!

Legg igjen en kommentar